Servicii SuportAdițional
Servicii
Resurse Umane
servicii de audit business
servicii de consultanță
servicii suport
Servicii financiare
Servicii fiscale
Servicii juridice
Servicii branding
SERVICII RESURSE UMANE
ELABORARE PLAN MASIV DE ACTIUNE
SERVICII SUPORT ACTIVITATI FINANCIARE
SERVICII ADMINISTRATIVE
SERVICII SUPORT ACTIVITATI CONTABILE
RECRUTARE PERSONAL
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Cât timp și resurse pierzi cu procesele de salarizare și administrarea documentației HR? Noi suntem aici să îți ușurăm munca! Ne asigurăm că toate procesele de salarizare sunt auditate și optimizate pentru a fi precise, conforme cu legislația și pentru a reduce riscurile și costurile asociate. Gestionăm complet documentația HR, de la angajare la încetarea colaborării, eliminând sarcinile administrative consumatoare de timp și asigurând o administrare eficientă și fără erori a echipei tale.
În plus, dezvoltăm și implementăm proceduri interne clare, de la onboarding la evaluări periodice, pentru a crea un mediu de lucru transparent, unde angajații știu exact ce se așteaptă de la ei și cum pot evolua. Fiecare serviciu este adaptat nevoilor tale, oferindu-ți flexibilitate și siguranță că toate aspectele legate de resursele umane sunt gestionate de experți, astfel încât tu să te poți concentra pe creșterea afacerii tale.
Exemple de rezultate concrete pe care le poți obține cu ajutorul nostru
- Auditul procesului de salarizare: Economisește între 10% și 30% din costurile administrative printr-un audit eficient al procesului de salarizare realizat de experții noștri.
- Optimizarea documentației de angajare: Reduce semnificativ timpul alocat documentației și actualizărilor legislative prin automatizare și centralizare. Optimizarea proceselor de resurse umane prin automatizare și centralizare poate reduce timpul dedicat documentației administrative cu 40-60%.
- Training și programe de dezvoltare: Observă o creștere a satisfacției angajaților și o scădere a fluctuației de personal după implementarea programelor de training personalizate.
Ești pregătit să optimizezi gestionarea resurselor umane în compania ta? Contactează-ne astăzi pentru o consultație gratuită și află cum te putem ajuta să îți eficientizezi operațiunile și să creezi un mediu de lucru performant.
Responsabilitatea este esența AS Group.
Studiem constant legislația și suntem la zi cu modificările normative din domeniul financiar-contabil pentru a ne asigura că serviciile livrate sunt executate impecabil. Contabilitatea financiară furnizează, prin intermediul documentelor de sinteză, informații cheie pe baza cărora sunt elaborate deciziile economice. Am pus la punct sisteme și proceduri care ne permit să rezolvăm în timp util cele mai complexe solicitări, cu scopul de a asigura partenerilor noștri un real suport în procesele de business.
- Activități de contabilitate primară
- Contabilitate asigurări/reasigurări și raportări ASF (Autoritatea de Supraveghere Financiară);
- Înregistrarea cronologică a articolelor contabile pe baza documentelor primare;
- Evidența mijloacelor fixe, calculul, evidența și înregistrarea amortizărilor;
- Evidența analitică și sintetică privind clienții și furnizorii;
- Balanța de verificare lunară;
- Întocmirea Registrului Jurnal, Registrului Inventar, Jurnalelor de TVA și Carte Mare;
- Stabilirea obligațiilor de plată lunare și trimestriale, întocmirea documentelor pentru plata acestora;
- Întocmirea și depunere declarații privind impozitele și taxele lunare, trimestriale, semestriale și anuale către organele abilitate;
- Întocmire și depunere bilanț contabil nevizat/vizat de către un expert contabil;
- Arhivarea documentelor financiar-contabile, în limita capabilităților.
servicii de audit business
servicii de consultanță
alte servicii suport
Servicii Financiare
SERVICII FISCALE
SERVICII JURIDICE
SERVICII BRANDING
SERVICII RESURSE UMANE
ELABORARE PLAN MASIV DE ACTIUNE
SERVICII SUPORT ACTIVITATI FINANCIARE
SERVICII SUPORT ACTIVITATI CONTABILE
SERVICII ADMINISTRATIVE
RECRUTARE PERSONAL
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Articole Recente
Amnistie Fiscală 2024: Cine Beneficiază de Anularea Datoriilor
OUG 107/2024 aduce o serie de măsuri de amnistie fiscala destinate să sprijine contribuabilii care se confruntă cu dificultăți financiare, fie că sunt persoane fizice sau juridice. Prin acest act normativ, se oferă posibilitatea de anulare a dobânzilor, penalităților...
Amnistie Fiscală 2024: Cine Beneficiază de Anularea Datoriilor
OUG 107/2024 aduce o serie de măsuri de amnistie fiscala destinate să sprijine contribuabilii care se confruntă cu dificultăți financiare, fie că sunt persoane fizice sau juridice. Prin acest act normativ, se oferă posibilitatea de anulare a dobânzilor, penalităților...
Consultanta Fiscala vs Consultanta Financiara pentru Antreprenori
În lumea complexă a afacerilor, antreprenorii se confruntă adesea cu decizii dificile în ceea ce privește gestionarea aspectelor fiscale și financiare ale companiilor lor. Consultanta fiscala și consultanța financiară sunt două domenii fundamentale care îi ajută pe...
Contactează-ne
Solicită o Discuție ONLINE
Lasă-ne un mesaj scurt sau numărul tău de telefon și sunăm noi în cel mai scurt timp
Abonare Newsletter
Fii mereu la curent cu cele mai recente tendințe, sfaturi și strategii pentru a-ți dezvolta și optimiza afacerea
Ne găsești și pe
Suntem prezenți pe mai toate rețelele sociale. Dă click pe iconul rețelei tale preferate și hai să ne conectăm și acolo.