^

Servicii SuportAdițional

Servicii Suport Activități Contabile

servicii de audit business

servicii de consultanță

servicii suport

Servicii financiare

Servicii fiscale

Servicii juridice

Servicii branding

SERVICII RESURSE UMANE

ELABORARE PLAN MASIV DE ACTIUNE

SERVICII SUPORT ACTIVITATI FINANCIARE

SERVICII ADMINISTRATIVE

SERVICII SUPORT ACTIVITATI CONTABILE

RECRUTARE PERSONAL

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

La AS Group, știm că gestionarea sarcinilor administrative poate deveni o povară care te împiedică să te concentrezi pe ceea ce contează cu adevărat: creștere și inovație. De aceea, echipa noastră de specialiști este pregătită să preia aceste sarcini pentru a elibera timp și resursele valoroase pe care le poți direcționa către dezvoltarea strategică a afacerii tale.

 

De ce să externalizezi serviciile administrative?

Externalizarea serviciilor administrative îți poate aduce o valoare adăugată semnificativă prin optimizarea resurselor și a proceselor interne.

Iată cum care sunt beneficiile directe:

  1. Mai mult timp pentru ceea ce contează: Lăsând în seama noastră sarcinile administrative, tu și echipa ta vă puteți concentra pe activitățile de bază ale afacerii. Mai mult timp pentru inovație și dezvoltare înseamnă o afacere mai agilă și competitivă.
  2. Expertiză la îndemână: Beneficiezi de experiența și cunoștințele echipei noastre, care se asigură că toate activitățile administrative sunt gestionate corect și conform cu cele mai recente reglementări. Nu mai este nevoie să te preocupi de erori sau de neconformități.
  3. Reducere de costuri operaționale (și stres): Eviți cheltuielile mari cu recrutarea, formarea și menținerea personalului administrativ intern. De asemenea, economisești pe spațiile de lucru, echipamente și alte costuri administrative ascunse.

 

Serviciile administrative pe care le oferim

Alături de consultanța financiară, fiscală și juridică, precum și serviciile noastre specializate de resurse umane și branding, prestațiile administrative pe care le oferim sunt esențiale pentru reducerea riscurilor și asigurarea conformității legislative. Ne angajăm să te sprijinim în gestionarea eficientă a unei serii variate de activități administrative:

  • Verificarea situației financiare curente a companiei.
  • Realizarea raportărilor necesare către diverse entități.
  • Asistență în procedurile legale de înregistrare la instituțiile relevante.
  • Ajutor în întocmirea proceselor verbale ale adunărilor generale.
  • Suport pentru înregistrarea/scoaterea din evidență ca plătitor de TVA.
  • Completarea registrelor obligatorii conform normelor în vigoare.
  • Pregătirea și depunerea documentelor necesare la Registrul Comerțului.
  • Asistență pentru suspendarea temporară a activității societății.
  • Consultanță și suport pentru orice alte demersuri legale.
  • Consultanță pentru activități de secretariat și organizare.

 

Cu sprijinul nostru, afacerea ta poate deveni mai agilă, mai eficientă și mai concentrată pe creșterea strategică. Externalizând sarcinile administrative către AS Group, vei deschide noi oportunități de extindere și inovare, lăsând echipa să își concentreze eforturile acolo unde contează cel mai mult!

 

Responsabilitatea este esența AS Group. 

Studiem constant legislația și suntem la zi cu modificările normative din domeniul financiar-contabil pentru a ne asigura că serviciile livrate sunt executate impecabil. Contabilitatea financiară furnizează, prin intermediul documentelor de sinteză, informații cheie pe baza cărora sunt elaborate deciziile economice. Am pus la punct sisteme și proceduri care ne permit să rezolvăm în timp util cele mai complexe solicitări, cu scopul de a asigura partenerilor noștri un real suport în procesele de business.

  • Activități de contabilitate primară
  • Contabilitate asigurări/reasigurări și raportări ASF (Autoritatea de Supraveghere Financiară);
  • Înregistrarea cronologică a articolelor contabile pe baza documentelor primare;
  • Evidența mijloacelor fixe, calculul, evidența și înregistrarea amortizărilor;
  • Evidența analitică și sintetică privind clienții și furnizorii;
  • Balanța de verificare lunară;
  • Întocmirea Registrului Jurnal, Registrului Inventar, Jurnalelor de TVA și Carte Mare;
  • Stabilirea obligațiilor de plată lunare și trimestriale, întocmirea documentelor pentru plata acestora;
  • Întocmirea și depunere declarații privind impozitele și taxele lunare, trimestriale, semestriale și anuale către organele abilitate;
  • Întocmire și depunere bilanț contabil nevizat/vizat de către un expert contabil;
  • Arhivarea documentelor financiar-contabile, în limita capabilităților.

servicii de audit business

servicii de consultanță

alte servicii suport

Servicii Financiare

SERVICII FISCALE

SERVICII JURIDICE

SERVICII BRANDING

SERVICII RESURSE UMANE

ELABORARE PLAN MASIV DE ACTIUNE

SERVICII SUPORT ACTIVITATI FINANCIARE

SERVICII SUPORT ACTIVITATI CONTABILE

SERVICII ADMINISTRATIVE

RECRUTARE PERSONAL

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Articole Recente

Declarația SAF-T Devine Obligatorie din 2025 și Pentru Contribuabilii Mici

Structura SAF-T conține peste 390 de elemente fiscale și contabile obligatorii, care ar trebui raportate de către contribuabilii din România.   Ce este Declarația SAF-T? Fișierul standard de control fiscal SAF-T (Standard Audit File for Tax) reprezintă o metodă...

Actualizarea Obiectului de Activitate conform CAEN Rev. 3

Informații Importante pentru Mediul de Afaceri Începând cu 1 ianuarie 2025, a intrat în vigoare Ordinul Institutului Național de Statistică (INS) nr. 377/2024, care introduce versiunea revizuită a Clasificării activităților din economia națională – CAEN Rev. 3....

Ordonanța Trenuleț din 30.12.2024 -Propuneri de Modificări Legislative

Ministerul Finanțelor a publicat în dezbatere publică, proiectul oficial al Ordonanței cunoscute sub numele de „Ordonanta trenulet”. Documentul include multiple măsuri cu impact asupra firmelor, antreprenorilor și angajaților, precum reducerea plafonului cifrei de...

Actualizarea Obiectului de Activitate conform CAEN Rev. 3

Informații Importante pentru Mediul de Afaceri Începând cu 1 ianuarie 2025, a intrat în vigoare Ordinul Institutului Național de Statistică (INS) nr. 377/2024, care introduce versiunea revizuită a Clasificării activităților din economia națională – CAEN Rev. 3....

Contactează-ne

Solicită o Discuție ONLINE

Lasă-ne un mesaj scurt sau numărul tău de telefon și sunăm noi în cel mai scurt timp

Abonare Newsletter

 

Fii mereu la curent cu cele mai recente tendințe, sfaturi și strategii pentru a-ți dezvolta și optimiza afacerea

Ne găsești și pe

Suntem prezenți pe mai toate rețelele sociale. Dă click pe iconul rețelei tale preferate și hai să ne conectăm și acolo.