Servicii SuportAdițional
Elaborare Plan Masiv de Acțiune
servicii de audit business
servicii de consultanță
servicii suport
Servicii financiare
Servicii fiscale
Servicii juridice
Servicii branding
SERVICII RESURSE UMANE
ELABORARE PLAN MASIV DE ACTIUNE
SERVICII SUPORT ACTIVITATI FINANCIARE
SERVICII ADMINISTRATIVE
SERVICII SUPORT ACTIVITATI CONTABILE
RECRUTARE PERSONAL
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Ce este Planul Masiv de Acțiune și cum te poate ajuta?
Planul Masiv de Acțiune este un instrument strategic care îți permite să îți transformi viziunile în realitate. Acesta presupune stabilirea obiectivelor SMART (specifice, măsurabile, abordabile, realiste, încadrate în timp) și elaborarea unui plan de acțiune detaliat pentru atingerea lor. Fiecare obiectiv este descompus în acțiuni concrete și măsurabile, iar fiecare acțiune este atribuită unei persoane responsabile, împreună cu o limită de timp bine definită pentru realizarea acesteia.
Ce presupune elaborarea Planului Masiv de Acțiune?
- Stabilirea obiectivelor SMART: Definim împreună obiectivele tale, asigurându-ne că sunt clare și măsurabile.
- Elaborarea unui plan de acțiune: Dezvoltăm un plan complet, care să includă toate acțiunile necesare pentru atingerea obiectivelor tale.
- Atribuirea de responsabilități: Fiecare acțiune primește un responsabil clar și un termen limită bine definit.
- Excel MAP: La final, vei primi un fișier Excel structurat, care organizează toate acțiunile tale pe dimensiuni relevante, pentru o monitorizare eficientă.
De ce să alegi Planul Masiv de Acțiune?
Eficiență | Monitorizare simplificată | Transparență |
Cu un plan de acțiune clar, vei putea să îți canalizezi resursele și eforturile în direcția corectă. | Prin Excel MAP, vei monitoriza progresul în timp real: simplu și eficient. | Atribuirea clară a responsabilităților și termenelor asigură transparență și responsabilitate în echipă. |
Tinde către un business competitiv și profitabil! Echipa AS Group este aici să te susțină în fiecare pas al drumului tău spre prosperitate și optimizarea proceselor de management!

Responsabilitatea este esența AS Group.
Studiem constant legislația și suntem la zi cu modificările normative din domeniul financiar-contabil pentru a ne asigura că serviciile livrate sunt executate impecabil. Contabilitatea financiară furnizează, prin intermediul documentelor de sinteză, informații cheie pe baza cărora sunt elaborate deciziile economice. Am pus la punct sisteme și proceduri care ne permit să rezolvăm în timp util cele mai complexe solicitări, cu scopul de a asigura partenerilor noștri un real suport în procesele de business.
- Activități de contabilitate primară
- Contabilitate asigurări/reasigurări și raportări ASF (Autoritatea de Supraveghere Financiară);
- Înregistrarea cronologică a articolelor contabile pe baza documentelor primare;
- Evidența mijloacelor fixe, calculul, evidența și înregistrarea amortizărilor;
- Evidența analitică și sintetică privind clienții și furnizorii;
- Balanța de verificare lunară;
- Întocmirea Registrului Jurnal, Registrului Inventar, Jurnalelor de TVA și Carte Mare;
- Stabilirea obligațiilor de plată lunare și trimestriale, întocmirea documentelor pentru plata acestora;
- Întocmirea și depunere declarații privind impozitele și taxele lunare, trimestriale, semestriale și anuale către organele abilitate;
- Întocmire și depunere bilanț contabil nevizat/vizat de către un expert contabil;
- Arhivarea documentelor financiar-contabile, în limita capabilităților.
servicii de audit business
servicii de consultanță
alte servicii suport
Servicii Financiare
SERVICII FISCALE
SERVICII JURIDICE
SERVICII BRANDING
SERVICII RESURSE UMANE
ELABORARE PLAN MASIV DE ACTIUNE
SERVICII SUPORT ACTIVITATI FINANCIARE
SERVICII SUPORT ACTIVITATI CONTABILE
SERVICII ADMINISTRATIVE
RECRUTARE PERSONAL
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Articole Recente

Declarația SAF-T Devine Obligatorie din 2025 și Pentru Contribuabilii Mici
Structura SAF-T conține peste 390 de elemente fiscale și contabile obligatorii, care ar trebui raportate de către contribuabilii din România. Ce este Declarația SAF-T? Fișierul standard de control fiscal SAF-T (Standard Audit File for Tax) reprezintă o metodă...
Declarația SAF-T Devine Obligatorie din 2025 și Pentru Contribuabilii Mici
Structura SAF-T conține peste 390 de elemente fiscale și contabile obligatorii, care ar trebui raportate de către contribuabilii din România. Ce este Declarația SAF-T? Fișierul standard de control fiscal SAF-T (Standard Audit File for Tax) reprezintă o metodă...
Actualizarea Obiectului de Activitate conform CAEN Rev. 3
Informații Importante pentru Mediul de Afaceri Începând cu 1 ianuarie 2025, a intrat în vigoare Ordinul Institutului Național de Statistică (INS) nr. 377/2024, care introduce versiunea revizuită a Clasificării activităților din economia națională – CAEN Rev. 3....
Contactează-ne
Solicită o Discuție ONLINE
Lasă-ne un mesaj scurt sau numărul tău de telefon și sunăm noi în cel mai scurt timp
Abonare Newsletter
Fii mereu la curent cu cele mai recente tendințe, sfaturi și strategii pentru a-ți dezvolta și optimiza afacerea
Ne găsești și pe
Suntem prezenți pe mai toate rețelele sociale. Dă click pe iconul rețelei tale preferate și hai să ne conectăm și acolo.