Cariere

„Nu merge unde te duce drumul, mergi pe unde nu există un drum şi lasă o urmă.” Ralph Waldo EMERSON

Oamenii sunt centrul culturii noastre organizaţionale şi de aceea ne-am ascultat şi respectat întotdeauna angajaţii reuşind să creăm o echipă unită şi o atmosferă plăcută la birou. Te aşteptăm cu entuziasm în echipa AS Group.

Trimite CV-ul tău la adresa office@as-group.ro.

Senior Accountant

AS Group is a top Romanian company in the field of accounting services, accounting expertise – judicial and extrajudicial, mergers and company liquidation, tax, financial and business consulting, payroll and financial audit, legal services.

You will be part of a team of 10 experts in accounting and finance and you will work closely with the GM of the company. You will manage a portfolio of 25 businesses.

We invite you to apply for this professional opportunity, only if:

  • Bachelor’s degree (Finance, Accounting, Economics);
  • Proven 3+ years of expertise in accounting;
  • Advantage 1+ years of expertise in internal control or tax;
  • Experience in Saga, SmartBill is a plus;
  • Proficient English level C1;
  • Advanced user of Excel: formulas, functions, pivot tables charts.

Responsibilities:

  • You will perform the day-to-day processing of financial transactions (e.g. ledger entries, journal postings) to ensure that accounts are maintained up-to-date and accurate in accordance with local statutory requirements;
  • You will monitor and analyse P&L, Balance Sheet amounts, ensure their correctness and deal with eventual discrepancies;
  • You will execute timely monthly, quarterly and annual closing processes;
  • You will follow and correctly apply the Romanian Tax Legislation that is relevant to the company’s business;
  • You will contribute to development of new or amended accounting system, programs; and procedures;
  • You will review documentation for several postings;
  • You will report to Finance Manager or Accounting Manager.

Compensations and benefits:

  • A role with one of a top Romanian company and a place in a team that values your individuality, views and ideas and will celebrate your growth.
  • A competitive salary and Quarterly performance bonuses.
  • Bonuses for annually celebrated holidays (Easter and Christmas).

Project Manager Instalatii

Clientul nostru este o companie românească, cu peste 19 ani de experiență pe piața de soluții inovatoare de comunicații, securitate și electrice, operând în segmentele office, retail și industrial. Din 2002 până în prezent, compania a crescut continuu, ajungând la o echipă de peste 90 de persoane și o cifră de afaceri de 9 milioane de euro.

Compania este prezentă în trei orașe din România: Bistrita, Bucuresti si Cluj-Napoca investind constant în pregătirea și calificarea echipei și în obținerea celor mai prestigioase certificări, reusind astfel să transforme proiectele cu o complexitate ridicată în obiective îndeplinite cu succes.

Viitorul coleg se va alatura unei echipe formate din 12 colegi din departamentele companiei si va lucra in stransa legatura cu echipele clientilor din sfera tehnica, facility, constructii, mobilier. Va fi responsabil pentru coordonarea proiectelor cu specific retail, office, industrial, residence la nivel national

Te invitam sa aplici la aceasta oportunitate profesionala, doar daca:

  • Ai studii superioare tehnice, in domeniul instalatiilor;
  • Ai minimum 3 ani experienta de coordonare a proiectelor de constructii, reamenajari, relocari
  • Ai minimum 5 ani experienta in derulare contracte in domeniul instalatiilor electrice, de climatizare si incalzire;
  • Cunosti limba engleză la nivel B2/C1;
  • Ai disponibilitate pentru deplasari in tara;

Responsabilitati:

  • Vei participa la vizite tehnice impreuna cu reprezentantii clientului si reprezentanti ai departamentului Vanzari (si/sau alti subcontractori) pentru stabilirea solutiilor tehnice ce vor fi implementate;
  • Vei verifica documentatia tehnica de executie si vei informa CTO in cazul in care documentatia este incompleta sau trebuie modificata;
  • Vei asigura planificarea executiei proiectelor de instalatii, raspunzand pentru definirea etapelor, distribuirea responsabilitatilor personalului din subordine, cat si pentru alocare corecta a resurselor (umane, materiale);
  • Vei intocmi si revizui graficele de executie si planificarile proiectelor si vei urmari derularea acestora;
  • Vei asigura desfasurarea activitatilor conform planificarilor si termenelor contractuale;
  • Vei coordona punerea in functiune a instalatiilor, instruirea personalului beneficiarului si predarea manualelor de utilizare;
  • Vei raspunde pentru predarea obiectivului finalizat catre beneficiar, dupa incheierea lucrarii;
  • Vei transmite periodic managementului companiei si beneficiarului rapoarte privind stadiile fizice realizate ale lucrarilo;
  • Vei asigura fluxul de comunicatie catre Beneficiar si intern catre echipele de lucru si alte departamente;
  • Vei participa la intalnirile interne si externe legate de activitatea departamentului si de proiectele in derulare;

Salarizare si beneficii:

  • Salariul net lunar incepand de la 6000 Ron;
  • Bonusuri corelate cu performanta
  • Diurna pentru deplasari;
  • Autoturism de companie.
//]]>