Luni - JoiLuni - JoiVineri 08:00-17:00 (Birou) 08:00-16:00 (la Distanta)

AcasaCariere

Cariere

Senior Accountant

Data postării : 26 Noiembrie 2022
Job Description

We are looking for a Senior Accountant for one of our top clients. You have the chance to work at a leading Romanian company in accounting services, accounting expertise and business consulting. Your career path can be Simple yet Powerful!

If you’re serious about a career in accounting, you have relevant work experience, and you have a solid theoretical knowledge of accounting concepts and techniques, you are the right candidate.

Requirements:
  • Excellent communication, analytical and interpersonal skills;
  • Microsoft Office Suite proficiency, strong Excel skills, desire;
  • Good team player;
  • Ability to work independently;
  • Excellent English skills;
  • Accounting/Finance/Economic bachelor’s degree.
Nice to have:
  • Previous experience at an accounting company;
  • Advantage 1+ years of expertise in internal control or tax;
  • Experience in Saga, SmartBill is a plus;
Your Main Responsibilities will be:
  • To perform the day-to-day processing of financial transactions (e.g. ledger entries, journal postings) to ensure that accounts are maintained up-to-date and accurate under the local statutory requirements;
  • To monitor and analyze P&L, Balance Sheet amounts, ensure their correctness and deal with eventual discrepancies;
  • To provide timely monthly, quarterly and annual closing processes and reports;
  • To correctly apply the Romanian Tax Legislation that is relevant to the company’s business;
  • You will contribute to developing new or amended accounting systems, programs, and procedures in closing cooperation with the Finance Manager or Accounting Manager You will ensure the integrity of accounting information by recording, verifying, consolidating, and entering transactions;
  • Other tasks as assigned.

If you are interesting in this role, please send us your CV at office@as-group.ro.

Consultant Imobiliar

Data postării : 26 Noiembrie 2022
Descrierea Jobului

ÎnAfaceri Imobiliare își caută noi colegi pentru rolul de Consultant Imobiliar.

Misiunea noastră este să atingem împreună performanța. Fie că ești la început de carieră sau ai deja experiență pe piața imobiliară, ÎnAfaceri Imobiliare este locul potrivit pentru tine dacă vrei să evoluezi și să te dezvolți continuu.

Cum reușim să facem asta?

Sunt 5 valori după care ne ghidam în toate acțiunile desfășurate:

  1. SPIRITUL DE ECHIPĂ – Credem în puterea, alianța grupului și în soluțiile win-win;
  2. EDUCAȚIE ȘI ONESTITATE – Credem în educația și pregătirea continuă a oamenilor din compania noastră și promovăm un mediu de lucru onest;
  3. DEZVOLTARE – Credem în puterea noastră de dezvoltare a afacerii dar și a oamenilor care lucrează cu noi prin asigurarea de servicii inovatoare pe piață;
  4. COLABORARE – Credem în colaborare și în efectele pe care le are asupra părților implicate într-o tranzacție și într-un business imobiliar;
  5. RESPECT – Nu putem clădi nimic serios dacă acest fundament nu există!

Baza teoretică și pregătirea continuă sunt aspecte pe care le promovăm și le îmbunătățim constant. Venim cu o abordare nouă în piață, bazată pe profesionalism și corectitudine.

Ce îți punem la dispoziție?
  • Programe de educație excepționale;
  • Sesiuni de cursuri & training, seminarii, webinarii;
  • Suport permanent din partea echipei;
  • Acces la Academia RE/MAX (cea mai puternică academie de Real Estate din Romania).

Dacă simți că rezonezi cu tot ce ți-am povestit până acum, ne dorim să te cunoaștem și să împărtășim mai multe Așteptăm CV-ul tău la office@as-group.ro.