Servicii consultanțăStandard
Consultanță Fiscală
servicii de audit business
servicii de consultanță
consultanță financiară
consultanță juridică
consultanță fiscală
consultanță branding
consultanță în resurse umane
consultanță în fonduri europene
alte servicii suport
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Ești preocupat să gestionezi eficient obligațiile fiscale și să valorifici oportunitățile de economisire? Poate te confrunți cu provocări în cadrul procedurilor de achiziții sau fuziuni, sau vrei să rămâi la curent cu schimbările legislative care pot afecta afacerea ta. Indiferent de nevoile tale, suntem aici să te sprijinim.
Cu o vastă experiență și o înțelegere profundă a specificului diferitelor industrii, echipa noastră de consultanți fiscali abordează fiecare dintre aceste situații în mod personalizat, dezvoltând strategii fiscale care să conducă la stabilitatea și prosperitatea pe termen lung a afacerilor. În esență, prin intermediul consultanței fiscale, îți oferim expertiză tehnică specializată pentru a-ți ușura navigarea prin complexitățile fiscale.
Cu o abordare clară, logică și orientată spre bunăstarea clientului, traducem această complexitate în soluții personalizate, care să-ți faciliteze procesul de luare a deciziilor strategice.
Aici sunt câteva modalități prin care te putem ajuta
- Consultanță fiscală generală
- Consultanță în domeniul impozitelor directe
Identificăm soluții de optimizare fiscală pentru impozitele pe profit, venit, contribuțiile sociale și taxele locale, astfel încât să minimizăm costurile și să maximizăm profitabilitatea. Avem cunoștințe extinse despre opiniile și practicile autorităților locale, ceea ce ne permite să îți putem ajuta afacerea să evite capcanele și să beneficieze de oportunitățile fiscale.
- Consultanță în domeniul impozitelor indirecte
Încât impozitele indirecte – taxa pe valoare adăugată (TVA), accizele și taxele vamale reprezintă până la o treime din cifra de afaceri anuală, suntem aici să te sprijinim în implementarea unor strategii fiscale eficiente. Acestea vizează gestionarea costurilor, evaluarea bunurilor și serviciilor, precum și asistență în cazul controalelor fiscale sau vamale. Astfel, expertiza noastră te poate scuti de dificultățile în gestionarea fluxurilor de trezorerie, a plăților eronate de impozite și de penalități.
- Optimizarea tranzacțiilor de tip fuziuni sau achiziții
Îți suntem alături în toate etapele tranzacțiilor: de la identificarea celor mai potrivite structuri de tranzacționare și asistarea în evaluarea riscurilor, până la modelări fiscale pentru previziuni. În plus, te sprijinim în elaborarea documentației necesare și în gestionarea reorganizărilor.
- Explorarea complexității reglementărilor
Noi înțelegem dinamica mediului de afaceri competitiv și cadrul de reglementare în continuă schimbare. Tocmai de aceea, pentru a răspunde nevoilor presante și provocatoare de a fi mereu în pas cu acestea, te ghidăm prin schimbările constante ale legislației fiscale, ajutându-ți afacerea să rămână în conformitate cu noile legi și standarde.
- Reprezentanța / Împuternicirea Fiscală
Oferim servicii complete de reprezentare fiscală pentru firmele nerezidente din România. Ne asigurăm că respecți obligațiile fiscale legate de TVA, impozitul pe profit și impozitul pe câștigurile de capital. Te ghidăm să îndeplinești corect și la timp aceste obligații fiscale, minimizând riscul de sancțiuni, penalități și complicății legale. Avem experiența necesară pentru a comunica eficient cu autoritățile fiscale românești, asigurându-ne că afacerea ta este în deplină conformitate cu legislația fiscală locală.
- Asistență la inspecțiile fiscale
Furnizăm suport specializat contribuabililor în fața inspecțiilor fiscale, garantând respectarea reglementărilor și interpretarea obiectivă a legislației. Având cunoștințe aprofundate și experiență privind cele mai bune practici, ne poziționăm drept intermediari dintre clienți și autoritățile fiscale, monitorizând corectitudinea procesului de inspecție și gestionând relația cu inspectorii fiscali. Scopul nostru este să căutăm strategii și recomandări pentru minimizarea impactului fiscal. În plus, oferim suport și în redactarea notelor explicative solicitate și în discuțiile finale cu organele de control.
La AS Group, având de a face cu astfel de situații zilnic, înțelegem profund impactul practic al evoluțiilor fiscale, ceea ce ne transformă într-un partener de încredere în gestionarea eficientă a impozitelor și taxelor. Echipa noastră de consultanți specializați se implică profund în înțelegerea nevoilor individuale, oferind soluții personalizate în funcție de situația ta fiscală și obiectivele financiare. Astfel, acordăm o atenție meticuloasă detaliilor și ne concentrăm pe construirea unei relații personale durabile!
Suntem accesibili, flexibili și mereu disponibili pentru a oferi asistență și sfaturi în orice moment al colaborării noastre. Această abordare este reflectată și în gama noastră largă de servicii de consultanță, unde ne străduim să oferim clienților noștri o viziune cuprinzătoare, nu doar fragmente.
Deoarece suntem convinși că te putem ajuta să înțelegi procesele, să eviți capcanele fiscale, să diminuezi costurile și să valorifici oportunitățile de afaceri, te încurajăm să ne contactezi pentru o conversație concentrată pe soluții la provocările cu care te confrunți!
Echipa AS Group înțelege profund provocările juridice cu care se pot confrunta clienții și îi sprijină în adaptarea la mediul de afaceri în continuă schimbare. Ne propunem să oferim servicii de consultanță personalizate, indiferent dacă sunteți la începutul afacerii, în mijlocul unor procese de restructurare, divizare, fuziune sau dizolvare/lichidare.
Scopul nostru este să furnizăm în mod constant consultanță juridică competență și corectă, cu informații complete și actualizate în conformitate cu legislația aplicabilă domeniului pentru care aveți nevoie de asistență.
Iată modurile în care vă putem ajuta:
Constituiri de societăți comerciale
În cadrul AS Group vă stăm la dispoziție pentru a vă ajuta cu înființarea unei societăți comerciale. Aceasta include consultanță pentru alegerea celei mai potrivite forme juridice pentru afacerea dvs., redactarea documentelor necesare înregistrării societății, depunerea acestor documente la Registrul Comerțului și obținerea certificatului de înregistrare a societății, precum și a autorizațiilor necesare pentru a începe activitatea, inclusiv obținerea codului de TVA.
Constituiri de organizații non-guvernamentale (asociații, fundații)
Înregistrarea organizațiilor non-guvernamentale diferă de procedurile pentru companii. La AS Group, vă oferim asistență pentru înregistrarea acestor organizații, începând de la alegerea celei mai potrivite forme juridice până la redactarea documentelor constitutive și înregistrarea lor la Tribunal.
Modificări de acte constitutive
Organizațiile evoluează și adesea sunt necesare modificări în structura acționariatului, administrare, sediul social sau capitalul social. Vă putem sprijini în toate tipurile de modificări de acte constitutive, cum ar fi schimbarea administratorilor, modificarea structurii acționariatului sau a prevederilor actului constitutiv.
Divizări și fuziuni de societăți
Oferim servicii de consultanță pentru divizări și fuziuni de societăți, inclusiv asistență în alegerea opțiunii juridice și fiscale potrivite, pregătirea documentelor legale și financiare necesare, precum și finalizarea tuturor formalităților la Registrul Comerțului și la autoritățile fiscale.
Dizolvare sau lichidare de societăți
În cazul în care afacerea ajunge în impas, vă oferim servicii complete pentru dizolvarea sau lichidarea societății, inclusiv aspectele juridice și financiare, cum ar fi întocmirea bilanțului de lichidare.
Consultanță contractuală
Contractele sunt esențiale în afaceri, fie că sunt comerciale, de finanțare sau de muncă. Vă putem ajuta în redactarea clauzelor contractuale și în procesul de negociere și semnare a acestora.
Consultanță în legislația comercială
Întrucât legislația comercială variază de la o țară la alta, oferim consultanță pentru a vă ajuta să navigați în mediul legal internațional și local, astfel încât să vă protejați de riscuri comerciale.
Consultanță în legislația muncii
Vă sprijinim în toate aspectele legate de dreptul muncii, de la redactarea documentelor necesare relației de muncă cu angajații până la gestionarea litigiilor de muncă și negocierile cu privire la contractele de muncă.
Medieri de conflicte de muncă
Oferim experiența noastră de peste 20 de ani în medierea conflictelor de muncă, ajutând organizațiile să gestioneze situații dificile și negocierile cu reprezentanții salariaților sau sindicatele.
La AS Group, suntem dedicați să vă sprijinim în toate nevoile dvs. juridice și să vă ajutăm să vă derulați afacerea în conformitate cu normele legale.
servicii de audit business
servicii de consultanță
consultanță financiară
consultanță fiscală
consultanță juridică
consultanță branding
consultanță în resurse umane
consultanță în fonduri europene
alte servicii suport
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Articole Recente
Negocierea Colectivă a Contractului de Muncă: Obligație Legală, Nu Simplă Formalitate
Negocierea colectivă nu este doar o formalitate, ci o obligație legală pentru angajatorii cu cel puțin 10 salariați. Aceasta este reglementată de Legea nr. 367/2022 privind dialogul social și are scopul de a asigura condiții echitabile de muncă pentru angajați. Deși...
Negocierea Colectivă a Contractului de Muncă: Obligație Legală, Nu Simplă Formalitate
Negocierea colectivă nu este doar o formalitate, ci o obligație legală pentru angajatorii cu cel puțin 10 salariați. Aceasta este reglementată de Legea nr. 367/2022 privind dialogul social și are scopul de a asigura condiții echitabile de muncă pentru angajați. Deși...
Declarația SAF-T Devine Obligatorie din 2025 și Pentru Contribuabilii Mici
Structura SAF-T conține peste 390 de elemente fiscale și contabile obligatorii, care ar trebui raportate de către contribuabilii din România. Ce este Declarația SAF-T? Fișierul standard de control fiscal SAF-T (Standard Audit File for Tax) reprezintă o metodă...
Contactează-ne
Solicită o Discuție ONLINE
Lasă-ne un mesaj scurt sau numărul tău de telefon și sunăm noi în cel mai scurt timp
Abonare Newsletter
Fii mereu la curent cu cele mai recente tendințe, sfaturi și strategii pentru a-ți dezvolta și optimiza afacerea
Ne găsești și pe
Suntem prezenți pe mai toate rețelele sociale. Dă click pe iconul rețelei tale preferate și hai să ne conectăm și acolo.
